Oj oj oj, vad det var länge sen nu! Snart är det ju dax att börja tolka igen. Faktiskt en anledning att jag längtar liiiiiiiiite liiiiiiiiiite efter vinter och snö. Hoppas på fina snöiga helger så vi kan tolka med Soltrollet igen.

Årets stora begivenhet är väl annars att jag börjat köra hoj. MC. Det är så jäkla kul! Fast det gick ju inte som planerat. Torskade på uppkörningen och nästa försök blir till våren. Rejält knäckt av misslyckandet. Jag är inte bra på att misslyckas med saker jag vet att jag BORDE klara av. Både ser fram mot och fasar för att det ska bli vår så jag kan börja köra igen.

Den andra stora grejen är att vi skaffat vovve igen. En liten jycke med stora öron. Troligen korsning jack russel / papillon. Hon är en omplacering som haft ett taskigt liv tidigare. Jag hoppas verkligen hon tycker livet är bättre nu.

Lite förändringar kommer nog ske här snart. Bloggen bör flytta till annan adress inom (hyfsat) kort tid. Då hoppas jag att jag kommer skriva mer oxo. Försöka skriva av mig lite frustration och irritation ibland. Kanske blir mer personligt, men tanken är ändå att inte vara tydligare än jag brukar. Det fåtal som läser här o som känner mig kommer begripa vad/vem jag menar, de som inte känner mig får inga ledtrådar.