Idag blev allt klart, från och med på måndag är jag fast anställd. Det känns så inni hecklecke bra! Vad jag kan minnas har jag inte trivts lika bra på nåt annat jobb. Cpq var bara för stressigt, även om KCS var riktigt bra. Men det var för mycket annat som sänkte mig då. Logistikföretaget var skiftjobb, inte min kopp te. Dårhuset var bra i början, innan det ballade ur totalt o jag vantrivdes big time. Den lilla tidningen var inte dumt på nåt vis, men det var stundtals lite väl lite att göra. O så var det så uttalat bara ett vik, det gick lixom aldrig att glömma det. Även om jag saknar flera av kollegorna väldeligen.
Det här jobbet är stressigt som fasen, men även då är det bra. Det är suveräna kollegor som jag tycker uppriktigt om. Kunden är generellt sett bra användare, även om det finns undantag åt alla håll. Men framförallt känner jag att jag gör ett förbaskat bra jobb! Och det har jag fått bekräftat flera gånger, bara senaste dagarna.Enligt vad jag fått veta är det högt uppsatta personer hos kunden som säger sig vara väldigt nöjda med just mig, o den service de får av mig. ”Hon är alltid så glad och trevlig i telefon, hjälper alltid till och verkar ha koll på läget.”

Nu tänker jag fira i flera dagar! Pärlträff med Kas i helgen, inkl övernattning på hotell. Jag hoppas vi kan festa till det med ett besök på en engelsk pub i närheten. O sen ta med fika till jobbet på tisdag, för tisdag är ju det nya fredag, om nån missat det. Nästa helg är det sen tårta hemma hos morsan. Har jag tur kan jag trycka in en fikaträff med Kas, Majsan o kanske Fjalar däremellan, annars blir det en annan dag.

Ja just ja, det är väl ingen som missat mina ”kvittranden” här brevid? Föll för frestelsen att skaffa Twitter ändå…