Jaha, så har jag lyckats tappa rösten. Inte helt, men näst inpå. Men tiger jag för det? Knappast, det vore ju inte likt mig. Men jag försöker att låta bli att sjunga med i musiken i bilen. Går sådär bra. Det är ibland bara omöjligt att inte vråla med. Absolut bästa låten just nu, som ganska ofta, är

I övrigt känns livet ganska bra just nu. Det är fint väder o jag har varit ute o gått var dag på lunchen på jobbet, ibland med en ny kompis. KP-mötet med SJK i helgen som gick var mycket trevligt. En del av vännerna som man träffar där känns nästan som familj. O vad det gäller den riktiga familjen så verkar livet vara på rätt håll även för stortrollet. Hon var inte den enda som inte var bjuden på det där kalaset. De som retade henne har sagt förlåt. Hon har lekt med andra tjejer i klassen. Det kanske börjar vända. Ja, o så har jag fått på sommardäcken på Kissen, o tvättat bilen, så även för Kissen går livet bra.

Ska man ändå nämna nåt negativt så har jag fått en låt på hjärnan. Tack o lov i en BRA version jämfört med originalet, men jobbigt ändå.