ja, jag är bedrövligt dålig på att uppdatera. Men nu ska jag försöka få till lite pysselrapporter som legat o väntat.
Först ut är Cupcakes. Tjejgänget samlades hemma hos Majsan och bakade. Cupcakes är, för den som inte är insatt, muffins som dekorerats. En liten tårta i en muffinsform. Typ. Himla roliga att göra, och smaskiga att äta. Win-win!
Det blev många smarriga alster, en hel del för fina för att man skulle vilja äta dem.

Massor cupcakes blev det

Min egen favvis av mina alster är dock flodisen. Och han blev så fin att han inte kunde ätas upp. Eller så beror det på att jag hade med mig fem cupcakes hem och vi är fyra i familjen. Alla blev så mätta på den första muffinsen, så vi skulle spara flodisen till nästa dag. Hmm, jag är rädd att den fortfarande står kvar, längst inne i kylen. Är nog inte så fräsch nu längre.
flodis