Ja, jag är för j-a bedrövligt kass på att uppdatera min blogg. Men… jag har massor att lägga in, men hinner inte nu. Måste dock flika in en liten uppföljning på det där med vänner.

Idag tog jag mig i kragen o ringde två gamla kompisar. De där två tjejerna som jag ALLTID hängde med under de där tonåren när allt hände. Från skolavslutningen till studenten i princip. O sen gled vi från varandra. Har inte träffats allihop på massor år. Men idag ringde jag först Einstein när jag satt i bilen. Hon var på jobbet, men vi pratade ändå en halvtimme iallafall. Bara babblade på som om det varit förra veckan vi snackades. Senare ikväll ringde jag Proffset och pratade en halvtimme med henne med. Samma sak där, visst, vi frågade varandra vad som hänt senaste åren, men ändå var det som när man redogjorde för vad som hänt senaste semestern lixom. Så, nu har vi bestämt att träffas. 13 Juni. Tillbaka till brottsplatsen, eller iallafall till den där badplatsen där det mesta hände under de där åren. O jag längtar verkligen efter att träffa dem igen!
Och bara för att, soundtracket till de där åren…